RC Recenze: Tajemství polibku

Autor: Anna Randol
Díl: 348
Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 344
Žánr: romantika
Doporučený věk: od 15 let

Debut Tajemství polibku rázem vynesl Annu Randol mezi autory bestsellerů. Máme tu před sebou historickou romanci, zasazenou do prostředí osmanské říše – smyslný a dobrodružný příběh nezávislé dámy, jednoznačně odhodlané žít si svůj život po svém, a pohledného vojáka, odhodlaného porušit všechna pravidla a postavit se proti všemu, čemu věří, jen kvůli lásce, o jaké se mu nikdy ani nesnilo.

Autorka – Anna Randol: Narodila se v jižní Kalifornii a žije zde se svou rodinou do dnes. Už od dětství ráda snila a vymýšlela si příběhy, což jí vydrželo do současnosti. Více informací se o ní můžete dozvědět na jejích stránkách www.annarandol.com
Hodnocení obálky:Obálka je laděna v horkých odstínech červené a oranžové a skvěle se hodí k prostředí, ve kterém se kniha odehrává. Obrázek, který zdobí přední stranu je líbající se dvojice v záři zapadajícího slunce. Celkem vtipné mi přijde, že i šaty dívky jsou vyvedeny v rudé barvě. Ale na můj vkus je tam té oranžové a rudé až moc, takže uděluji 2/5.
Obsah:Nadaná a osamělá malířka a vysloužilý voják s bolestnou minulostí, to jsou hlavní hrdinové Tajemství polibku. Vláda potřebuje, aby jim Mari ještě provedla pár špionáží, ale předchozí agenti při plnění těchto úkolů, zemřeli a tak povolali Benetta, aby ji ochraňoval. To se ale svobodomyslné Mari nelíbí a tak mu jeho úkol komplikuje, kde jen může. Při vzájemných střetech ale brzo přeskočí jiskra přitažlivosti. Ale měl by takovýto vztah šanci na úspěch? Pro Benetta je Anglie a jeho povinnost k vlasti svatá, naopak Mari, Anglii nenávidí, protože je to země, která zahubila její milovanou matku, navíc Mari není věrná zemi, ale svým přátelům a mnozí z nich jsou Osmani… Ale ať jejich vztah bude pokračovat jakkoliv stále je před nimi smrtelně nebezpečný úkol, při jehož plnění si oba dva ujasní, co je pro ně prioritou….
Hodnocení:Knížka se mi docela líbila, ale pokud bych jí měla srovnat s předchozí autorčinou knihou, Pannenské hříchy, tak ty se mi líbily více. Přesto bylo Tajemství polibků pěkné čtení. Velice mě bavil střet kultur, Anglie a Osmanské říše.

+

• Vytváření vztahu mezi Mari a Benettem.

• Kniha sice byla zábavná, ale čekala jsem více vtipu, když ho slibovali i v anotaci.
Závěr: Anna Randol patří k zajímavým autorkám a její knihy neudělají hanbu žádné knihovně. Je to příjemné čtení a já už se těším, až si přečtu její další knihu, Hříchy darebáka, která vychází letos (2014) v létě.
65 %
Za poskytnutí výtisku k recenzi, děkuji nakladatelství Baronet.
Zdroj anotace a informací o autorce: nakladatelství Baronet.