RC Recenze: 100 korálkových květin, přívěsků a drobností

Autor: Amanda Brooke Murr-Hinsonová
Vydáno: 2012
Nakladatelství: Metafora
Počet stran: 128
Žánr: pro šikovné ruce
Doporučený věk: bez omezení

Z korálků si můžete vyrobit úplněvšechno. Nepřebernou řadu překrásných motivů pro radost. Je libo dortíky, ovoce, bižuterii, květiny, zvířátka nebo pohádkové postavičky? S touhle báječnou knihou budete umět vytvořit, nač si vzpomenete. Miniaturní čajový servis, lesní scenerii, přímořskou idylku i vánoční atmosféru. A samozřejmě spoustu dárků pro zamilované a dalších úžasných věcí. Je to jednoduché. Podle podrobných návodů a názorných vyobrazení to svede úplně každý. Korálková říše zkrátka čeká jen na vás a na to, až se necháte okouzlit jejím půvabem a romantikou.
Někteří přežijí. Jiní zemřou. Všichni jsme propojeni.

Autorka – Amanda Brooke Murr-Hinsonová: Korálkováním se zabývá déle než 10 let a v roce 2008 si otevřela internetový obchod. Její korálkové vzory se objevily i na jiných místech například Make Jewellery, Crafts Beautiful apod.
Hodnocení obálky: Obálka se mi zalíbila na první pohled. Jsou na ní ukázky drobností, jejichž návody najdeme uvnitř. Formát knížky je trochu nestandardní, ale to ničemu nevadí a kniha tak získává 4/5.
Obsah:Kniha je dělena do několika částí. Hned na začátku nás čeká seznámení s druhy korálků, barevným spektrem, drátky a dalšími materiály. Opomenuty nejsou ani nástroje a základní techniky. Pak následuje velmi pěkně provedený vzorník, na několika stránkách máme fotky výrobků a u nich čísla stránek, na kterých najdeme návod na jejich vyrobení, z toho bych ráda vyzdvihla strany 32 a 33, kde jsou ukázky květin, které považuju za zlatý hřeb knihy. V třetí, největší části už jsou konkrétní návody a na závěr přehledný rejstřík.
Hodnocení:Kniha je velmi pěkně a přehledně provedená. Ze všeho nejvíce mne nadchly návody květin, protože květiny z korálků považuju za nádhernou věc. Návody jsou snadno srozumitelné.

+

• Velmi se mi líbí počáteční přehled výrobků, které jsou umístěny na vyšívaném podkladu

• Některé výrobky mi přijdou k ničemu
Závěr: Jsem velmi ráda, že se mi kniha 100 korálkových květin, přívěsků a drobností dostala do rukou. Je pěkně zpracovaná a já se nemůžu dočkat, kdy se dostanu k tomu, abych si z ní něco vyrobila. To na co se chystám, může být malý tip pro vás: moc ráda bych si udělala pár motýlků a broučků a připnula si je na záclonu. Špatný by nebyl ani věnec z korálkových květin, přičemž bych vyrobené květiny „uvila“ stejným způsobem jako bych vila věnec z např. živých pampelišek. Mohla by to být perfektní jarní dekorace.
75 %
Za poskytnutí výtisku k recenzi, děkuji nakladatelství Metafora.
Zdroj anotace: nakladatelství Metafora.